Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:06:02+01:00
Zaciekawienie
zdumienie
zazdrość
szczęście
zachwyt
2009-11-11T15:06:26+01:00
Wszyscy spuścili głowy.Byli jednocześnie dumni i przerażeni.Poczuli że są Polakami i należy walczyć o swój kraj.Nie dowierzali że Rosjanie do takiego stopnia ich zmienili.Czuli smutek i żal jakby chcieli cofnąć czas.
2009-11-11T15:08:20+01:00
Zaciekawienie , zdumienie , podziw, wzruszenie, ból, wstrząs, zachwyt , duma