Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:03:47+01:00
-ruch to zdrowie
-nie trzeba płacić za paliwo
-wszędzie można pojechać
2009-11-11T15:04:10+01:00
1 Jest korzystne dla srodowiska nie emitujesz spalin
2 Poruszajac sie na rowerze dbasz o swoje zdrowie
3 Nie zuzywasz surowcow kopalnych zatem oszczedzasz zasoby naturalne
4 Podrozowanie rowerem jest darmowe wykorzystujesz sile swoich miesni
2009-11-11T15:04:15+01:00
Ponieważ człowiek wykonuje ruch fizyczny
czerpie świeże powietrze
przy tym uprawia sport
rower jest bardziej ekonomiczny nis samochod bo on zanieczyszcza srodowisko
rower jest bardziej bezpieczny niz samochod i nie psuje sie tak czesto jak samochod a naprawa roweru jest o wiele tansza niz samochou