Odpowiedzi

2009-11-11T15:09:19+01:00
1 Asia grzebie się jak mucha w smole.
2 Bartek biega jak kot z pęcherzem bo boi sie że nie zdąży do szkoły.
3 Teraz Ola i Natalka są kwita bo Ola oddała pożyczkę
4 Adam po śmierci mamy ma czarne myśli.
5 Dominika wszystkie ksiązki czyta od deski do deski.
23 3 23
2009-11-11T15:09:21+01:00
Podczas występu czułam motylki w brzuchu.
W tej sytuacji znalazłam się między młotem, a kowadłem.
Gdy dosałam 6, byłam w siódmym niebie.
Po długim czasie znalazłam nić Ariadny.
Matematyka, to moja pięta Achillesa.
20 4 20
Kasia ma chyba dzisiaj muchy w nosie, nie da się z nią porozmawiać. (muchy w nosie -> zły humor)

Zachowuje się dzisiaj jakby był w gorącej wodzie kąpany. (w gorącej wodzie kąpany -> nie umieć usiedzieć w miejscu)

Gdy pani wybierała osoby do odpowiedzi, w klasie zapanował spokój olimpijski. (spokój olimpijski - cisza, powaga)

Widzę, że lubisz igrać z ogniem. (Igrać z ogniem - ryzykować)

Matematyka to jego pięta Achillesowa. (Pięta Achillesowa -> słaba strona
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:14:22+01:00
Kasia ma chyba dzisiaj muchy w nosie, nie da się z nią porozmawiać. (muchy w nosie -> zły humor)

Zachowuje się dzisiaj jakby był w gorącej wodzie kąpany. (w gorącej wodzie kąpany -> nie umieć usiedzieć w miejscu)

Gdy pani wybierała osoby do odpowiedzi, w klasie zapanował spokój olimpijski. (spokój olimpijski - cisza, powaga)

Widzę, że lubisz igrać z ogniem. (Igrać z ogniem - ryzykować)

Matematyka to jego pięta Achillesowa. (Pięta Achillesowa -> słaba strona)

30 4 30