Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:11:05+01:00
52/4= 13cm ma jeden bok
13-3= 10 dł. jednej przekątnej
13+11=24 dł. drugiej przekątnej
P=10*24/2
P=120
1 5 1
2009-11-11T15:13:37+01:00
O: 52 cm
52 : 4=13

bok- 13
1 przekątna- 10 cm
2 przekątna- 14 cm
p:(10 +14(: 2= 24 :2= 12

pole=12cm²

dobrze jest! licze na naj
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T15:47:16+01:00
Obwod-52cm
52cm:4=13 (bok)

13-3= 10 I przekątna
13+11=24 II przekątna

pole d1*d2 /2
10*24 /2
=120

pole rombu wynosi 120 cm kwadratowych