Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:10:11+01:00
2C₄H₁₀ + 13O2 → 8CO2 + 10 H2O (spalanie całkowite)

2C₄H₁₀ + 9O2 → 8CO + 10 H2O (półspalanie)

2C₄H₁₀ + 5O2 → 8C + 10 H2O (spalanie niecałkowite)
28 4 28
2009-11-11T15:13:47+01:00
Wzór butanu = C4H10

SPALANIE CAŁKOWITE
2C4H10 + 13O2 --> 8CO2 + 10H2O

SPALANIE PÓŁCAŁKOWITE
2C4H10 + 9O2 --> 8CO + 10H2O

SPALANIE NIECAŁKOWITE
2C4H10 +5 O2 --> 8C + 10H2O
10 4 10
2009-11-11T15:15:02+01:00
C4H10 + 13/2 o 2 = 4CO2 + 5H2O / *2
2C4H10 + 13 O 2 = 8 CO2 + 10 H2O całkowite

półspalanie

C4H10 + 9/2 o2 = 4CO + 5h2o/ *2
2C4H10 + 9 o 2 = 8 CO + 10 H2o


niecałkowite :


C4H10 + 5/2 O2 = 4C + 5H2o /*2
2C4H10 + 5 O2 = 8 C + 10 H2o
5 4 5