Odpowiedzi

2009-11-11T15:11:15+01:00
Endemit - takson (najczęściej gatunek) unikalny dla danego miejsca albo regionu, występujący na ograniczonym obszarze, nigdzie indziej nie występujący naturalnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:13:15+01:00
Endemity[gr.],endemiczne gatunki,rośliny i zwierzęta,których występowanie ograniczone jest do niewielkich terenów;de endemitów należy w Polsce np.brzoza ojcowska i świstak.