1.Jakie znasz biblijne przykłady zaufania okazanego bogu ?
2. Czym twoim zdaniem powinien byc dla chrzescijanina rokrocznie obchodzony okres adwentu?
3.Jakie wymagania niesie z sobą religijne przezywanie adwentu?
PROSZE ;] chociaz jedno wystarczy. na dzis.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T15:14:16+01:00
1. Gdy Noe budował Arkę.
2. Dla prawidłowego chrześcijanina adwent powinien być czasem oczekiwania na przyjście pan Jezusa.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:25:41+01:00
1. Przypadek Hioba. Bóg doświadczając go sprawdzał jego zaufanie. Hiob jednak nieugięcie nadal Mu ufał i przyjmował wszystkie męki przez co został nagrodzony.
2. Chrześcijanin czeka wtedy na narodzenie Jezusa tak jak czekali na to ludzie tego okresu. Jest to okres swojego oczyszczenia i wewnętrznego odrodzenia wiary.
3. Wymaganiami jest:
*Rachunek sumienia
*Spowiedź
*Próba poprawy i zmiany swojego zachowania
*Okazanie cierpliwości i miłości poprzez modlitwę
16 5 16
2009-11-11T17:00:10+01:00
1. bog wierzy ze umiemy sie zmienic z zlego czł na dobrego
\
2. czasem wybaczania. zjednoczenmia sie rodzina

3. nuie wie:d
4 3 4