Odpowiedz na pytania:
1. Jak uczymy się słuchania ?
2. Skąd czerpiemy naukę o słuchaniu Boga ?
3. Kiedy szczególnie słuchamy Boga ?
4. Co pomaga nam słuchać Boga ?

Proszę niech mi ktoś odpowie na te pytania .. nie było mnie na tej lekcji w szkole więc nie wiem o co chodzi .. Z góry dziękuję .. ;)

2

Odpowiedzi

2009-11-11T15:18:51+01:00
2.Nauke czerpiemy z lekcji Religii , chodzenia do Kociola i czytaniu Pisma swietego.
3.W systuacji kiedy go potrzebujemy.
4.SKupienie i Koncentracja.

Też to mialam kiedys na religi ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:35:09+01:00
1. Słuchanie jest trudną sztuką. Uczymy się jej poprzez koncentrację i cierpliwość.
2. Naukę tą czerpiemy z kościoła i Pisma świętego.
3. Szczególnie słuchamy go czytając Pismo święte, modląc się i uczestnicząc w mszy św.
4. Pomaga nam modlitwa, która uczy cierpliwości i pozwala się skupić na Bogu.