Odpowiedzi

2009-11-11T15:19:48+01:00
A) 116 km
116/80=1,45h=87min=1h27min
b) 150 km
150/80=1,875h=112,5min=1h52,5min
c) 120 km
120/80=1,5h
d) 184 km
184/80=2,3h=138min=2h18min
e) 202 km
202/80=2,525h=151,5min=2h32,5min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:19:59+01:00
1h:80=60:80=45 minut (od razu zamieniłam)
45minut*116=87minut
45*150=112,5minut
45*120=90minut
45*184=138minut
45*202=151,5 minutu
2009-11-11T15:21:46+01:00
1km=0,75minuty
8km=6minut
10km=7,5minut
116km=107minut
150km=135,5minut
120km=90minut
184km=138minut
202km=151,5minut