Czym się interesuje
co potrafie robić a czego nie
co robie w wolnym czasie

1. interesuje się sportem a w szczególności piłką nożną którą trenuje od 6 lat
2.potrafie gotować , szybko pływać , tańczyć , robić zdjęcia
nie potrafie latac , szybko sie uczyc , zyc bez snu , latac
3.w wolnym czasie ogladam telewizje lub gram w piłkę nożna

prosze o zebranie mi to w zdania
w miare mozliwości

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:29:04+01:00
Pytania:
1. What is my hobby?
2. What can I do? What cannot I do?
3. What do I do in my free time?

Odpowiedzi:
1. I'm interested in sport especially I like play football which I train since six years.
2. I can cook, dance, take a photos and swim fast. I can't fly and teach quickly. I can't live without a sleep.
3. In my free time I watch TV or play football
4 3 4
  • pmlk
  • Rozwiązujący
2009-11-11T15:30:32+01:00
Jestem osobą aktywną, ponieważ w dużej mierze interesuje się sportem. Od 6 lat uczęszczam na treningi piłki nożnej, ale również pływam i tańczę. Bardzo lubię robić zdjęcia, szczególnie portrety/dziką przyrodę. Nie mam też nic przeciwko gotowaniu, czasem chętnie coś przygotuję coś pysznego. Żałuję, że nie potrafię latać, świat z lotu ptaka na pewno wygląda pięknie. Zawsze obieram jakieś cele w życiu, ponieważ życie bez sensu mnie nie interesuje, muszę ciągle coś robić. W wolnym czasie oglądam telewizję lub gram w piłkę nożną, jednak nie mam go zbyt wiele, ponieważ nie uczę się zbyt szybko.


I'm active, because I'm interested in sport. I've been training footbal for 6 years, but I'm good at swimming and dancing too. I keen on doing photos, especially portraits/wild nature. I don't mind cooking, sometimes I can prepare somethnig good. I wish, I could fly, because world must be beautiful from bird's eye. I always choose some aims, because life without any sense doestn't fit me, I must do something all the time. In my free time I watch TV or play football, but I haven't got so much it, because I'm not learing fast.
5 4 5