Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:18:34+01:00
Te słowa to przenośnia. Ojciec mówił do drógiego syna o tym że syn marnotrawny zatracił by swoją wiare,swoje powołanie ale odnallazł ją od nowa.
2009-11-11T15:19:47+01:00
"Twój brat był umarły a znów ożył"
Syn marnotrawny wziął majatek i wyjechał, gdzie go roztrwonił. W tym czasie ojciec nie miał kontaktu z synem, był jka umarły. Ale gdy wrócił ojciec porównał go do ozyłego, ponieważ wrócił jakby z swiata umarłych*czas w którym go nie było).
2009-11-11T15:21:51+01:00
Najkrócej rzecz biorąc chodzi o to, że bart odwrócił się od rodziny i postanowił po otrzymaniu od ojca pieniędzy sam się o siebie zatroszczyć. Lecz cały swój majątek roztrwonił żyjąc rozrzutnie. Gdy już nie miał nic postanowił wrócić do rodziny i prosić o wybaczenie ojca. Chodzi po protu o to, że odszedł(Umarł) i powrócił(Ożył).

Mam nadzieje, że pomogłem, inaczej nie wiem jak o tym napisać, bo ,,jeśli'' czytałeś ów przypowieść powinno być dla ciebie jasne o co chodzi.. ;)