Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:22:31+01:00
A) po pierwsze wydmy mogą się osunąć i (Cię) zakopać po drugie rośliny podtrzymują piasek na wydmach i pierwsze wynika z drugiego a drugie z pierwszego :D
b) Ponieważ nie wszystkie miejsca są bezpieczne. W którymś miejscu może być (np.:) wir wodny, albo plaga meduz.
19 3 19
2009-11-11T15:34:27+01:00
A) po pierwsze wydmy mogą się osunąć i (Cię) zakopać po drugie rośliny podtrzymują piasek na wydmach i pierwsze wynika z drugiego a drugie z pierwszego :D
b) Ponieważ nie wszystkie miejsca są bezpieczne. W którymś miejscu może być (np.:) wir wodny, albo plaga meduz.
13 3 13