Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:21:41+01:00
Mundurki, dyscyplina, kultura osobista, szacunek do pracowników szkoły, 0 wandalizmu, karty na ubraniu i woźni to sprawdzali prz wejściu, oceny od 2 do 5, dbałość o porządek
4 3 4
2009-11-11T15:51:50+01:00
Masz trzy cechy :)) :

1. Dyscyplina
2. Ograniczenie samodzielnego myślenia
3. Zafałszowanie historii państwa Polskiego.
3 3 3
2009-11-11T16:01:23+01:00
1. Dyscyplina
2. Ograniczenie samodzielnego myślenia
3. Zafałszowanie historii państwa Polskiego.


Mam nadzieje ze pomogłam :)
4 3 4