Odpowiedzi

2009-11-11T15:25:06+01:00
Idzie mama z synem chodnikiem i koło nich idzie murzyn. Gdy syn go zauważył zaczął się strasznie śmiać i go wyzywać od "czarnucha". Mama się zawstydziła i wytłumaczyła synowi że tak nie można ponieważ tak jest nie ładnie i on mógł o nich tak samo pomyśleć. Wytłumaczyła mu żeby on teraz poczuł co ten murzyn czuje teraz i jak jest źle. Myślę że to jest dobry przykład nietolerancji.

Dak najlepszą...
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:26:16+01:00
Dawniej ludzie byli nietolerancyjni. W trakcie II Wojny Światowej, Niemcy nietolerowani Żydów. Dziś także można usłyszeć krytyczne opinie na temat tego narodu nawet z ust Polaków. Polacy uważają że to przez Żydów zginęli ich bliscy. Ludzie nie rozumieją że są to tacy sami ludzie jak my Polacy. Mają uczucia, rodziny, problemy jak każdy człowiek. Powinniśmy nauczyć się tolerować każdego człowieka i żyć z nim w zgodzie.
6 4 6
2009-11-11T15:46:18+01:00
NO więc może być nietolerancja religijna, kiedy ktoś kogoś z góry osądza, że jest zły itd. bo nie jest z jego wiary,
MOże też być nietolerancja polityczna, keidy ktoś kogoś krytykuje za to że nie lubi tej partii co on.
Może też być nietolerancja na tle materialno-finansowym tzn. kiedy ktos komus dokucza itp. z powodu np niemarkowych ciuchow czy nie posiadanie takich warunków do życia w swoim domu jak osoba bogata.
jest tez tolerancja na tle rasistowskim czyli ogolnie ludzie nie szanuja sie bo są innego koloru skóry.
3 5 3