Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:26:16+01:00
Leonardo da Vinci
Erazm z Rotterdamu
Bonaventure des Peries
Guillaume Bude
Michał Anioł Buonarotti
William Szekspir
Jan Kochanowski

pazdro. xd
2 3 2
2009-11-11T15:28:08+01:00
Jan Kochanowski

Mikołaj Rej

Jan Gutenberg

Michał Anioł

Leonardo da Vinci

Erazm z Rotterdamu
2009-11-11T15:40:15+01:00
Leonardo da Vinci
Jan Gutenberg
William Szekspir
Mikołaj Rej
Jan Kochanowski
Bonaventure des Peries
2 1 2