Odpowiedzi

2009-11-11T15:26:33+01:00
Obliczmy pole polkola, ktore jest rowne polowie pola kola o promieniu 40m

P = pi×r²/2 = 3.14 × 40²/2 = 2512m²

Jeden ar to 100m². Jeden worek wystarczy na 2 ary czyli 200m².

2512m² / 200m² = 12,56

Czyli trzeba kupic 13 workow.
1 5 1
2009-11-11T15:29:05+01:00
P = πr²/2 - pole pół kola
P = 3.14 x 40²/2
P = 2512 m² - ok 25 ar
25 /2 =12 .5 -odp
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:31:32+01:00
Pole półkola πr²/2
π=3,14
3,14 x 1600m/2= 2512m²

1a = 100 m²
2512m²/100= 25,12a

25,12a/2 = 12,56

nalezy kupic 13 opakowan
1 5 1