Odpowiedzi

2009-11-11T15:28:01+01:00
Zalety : skarb państwa dostaje podatek od zarobku, mieszkającym w tym narodzie zyje sie lepiej.
wady : Praca na rzecz innego kraju, panśtwo skąd wyjeżdżają emigranci traci pracowników
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:46:47+01:00
Zalety:
-przyspieszenie wzrostu i rozwoju gospodarki
-wzbogacenie kulturowe

wady:
-wzrost wydatków socjalnych (zasiłki)
-konflikty etniczne
1 5 1