W pokarmach dostarczamy organizmowi budulca, materiałów energetycznych, witamin, soli mineralnych i wody. Wybierz spośród wymienionych nazw związków te, które pełnią w ciele człowieka funkcję budulcową.

białka,tłuszcze, witaminy, sole mineralne, węglowodany, woda


Budulec;
-?
-?
-?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:26:49+01:00
Budulcem jest
białka
witaminy
sole mineralne

tłuszcze i weglowodany to materiały energetyczne, w tym tłuszcze sa zapasowe ;)
59 4 59
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T15:26:55+01:00