Odpowiedzi

2009-11-11T15:31:13+01:00
Zdjęcia satelitarne
przepowiadanie pogody
przesyłanie sygnałów w odległe części świata
1 5 1
2009-11-11T15:33:11+01:00
Używane są do wysyłania sygnałów telewizyjnych i radiowych.
Do namierzania każdego miejsca na Ziemi.
Do sygnałów GPS.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T15:55:31+01:00
-SATELITY- pomagają w określeniu dokładnych odległości, umiejscowienia i dokładnego kształtu powierzchni lądów i mórz na Ziemi.
-NAWIGACJA- otrzymywanie informacji za pomocą satelity telekomunikacyjnej o swoim położeniu
-ŁĄCZNOŚC-przez sztuczne satelity
-BADANIA- najbliższego otoczenia naszej planety
1 5 1