Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:37:47+01:00
Chleb jest święty, ponieważ jest to ciało Pana Jezusa. Poinformował On o tym swoich uczniów na Ostatniej Wieczerzy. Każdy wierzący człowiek uważa chleb za najwspanialszego Jezusa Chrystusa. I chciałby być taki jak On. Pan Bóg także chciałby żebyśmy byli tacy jak jego Syn. I o tym właśnie mówią słowa Św.Alberta .." Masz być dobry jak chleb"
1 5 1
2009-11-11T15:51:17+01:00
Ponieważ to Jezus jest ukryty pod postacią chleba !
to on jest dobry , jest chlebem !
musimy być tacy właśnie jak chleb ! tacy dobrzy jak Jezus ktory jest w nim !
2009-11-11T16:51:57+01:00
Słowa św. Alberta "Masz być dobry jak chleb" rozumiem tak,że przekazuje on nam abyśmy byli dobrzy dla wszystkich. Chleb też jest dobry i bez niego nie byłoby życia dla nas.