Odpowiedzi

2009-11-11T15:39:15+01:00
Pozytywne:
zastosowanie w kosmetyce
do konsumpcji bo mają wiele witamin i są zdrowe
substancja w roślinach

Negatywne:
Bakterie i szkodniki oraz pleśń
zanieczyszczenia
zatrucia np -pokarmowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:42:52+01:00
Pozytywne:
*stanowią dodatek do potraw, dostarczają witamin i soli mineralnych
*są stosowane w produkcji serów pleśniowych, wina, piwa, spulchniają ciasto ( drożdże)
* są wykorzystywane w produkcji leków np. pędzlak to źródło penicyliny

negatywne:
*powodują psucie sie zywnosci
* niszczą drewno, tkaniny
* wywołują choroby ( grzybica)
1 4 1