Odpowiedzi

2009-11-11T15:38:02+01:00
2.
syreni śpiew. - niezwykle piękny, uwodzicielski śpiew
2009-11-11T15:38:00+01:00
Kontynuacja Złodziei cieni, druga część Kronik Kronosa. W szkole Charlotte zjawia się nowy chłopak i natychmiast wpada jej w oko. Ojciec Charlotte wygrywa rodzinny rejs statkiem połączony ze zwiedzaniem historycznych miejsc na wschodnim wybrzeżu. Na krotko przed wyjazdem Charlotte zauważa, że jej przyjaciel Zee zaczął się dziwnie zachowywać. Nie wie, że to sprawka Filonekrona, ktory go porwał i zamiast niego podstawił Proteusza. Filonekron sprzymierzył się też z Posejdonem, ktory zaplanował rejs. Wybucha sztorm i statek nagle przenosi się na Morze Środziemne. Tymczasem okazuje się, że dziwna piosenkarka Talia to syrena, ktora uśpiła pasażerow i zamknęła ich w jednym z pomieszczeń statku. Jej czarowi nie ulegają jedynie Charlotte i Jason, ktory też uczestniczy w rejsie. Chłopak jest synem Proteusza, wysłanym, by szpiegować Charlotte. Ale Jason nienawidzi ojca i pomaga dziewczynie. Namawia ją, by skradła trojząb Posejdona, bo tylko dzięki niemu uda jej się uciszyć śpiew syreny...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:41:07+01:00
1. Co by było gdyby..., pytania dotyczące życia, mądrości, wszechświata.
2. Syreni śpiew- czarujący, urzekający, kusicielski, uwodzicielski.