Odpowiedzi

2009-11-11T15:39:29+01:00
>> ping wp.pl

Badanie wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=34ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=33ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=33ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=36ms TTL=249

Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 33 ms, Maksimum = 36 ms, Czas średni = 34 ms

>> tracert wp.pl

Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 1 ms 1 ms 1 ms openrg.home [192.168.1.1]
2 26 ms 27 ms 26 ms kra-ru4.neo2.tpnet.pl [213.25.2.91]
3 26 ms 26 ms 27 ms z.kra-ru4.do.kra-r2.tpnet.pl [80.50.158.113]
4 38 ms 38 ms 35 ms do-war-r4.z.gda-r1.tpnet.pl [194.204.175.90]
5 38 ms 37 ms 36 ms z-wp-gda-ar1.tpnet.pl [213.76.0.166]
6 34 ms 35 ms 34 ms do-r4.rtrd1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.106]
7 35 ms 35 ms 34 ms www.wp.pl [212.77.100.101]

Śledzenie zakończone.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:41:49+01:00
W xp:start-uruchom-wpisujemy cmd-nastepnie ping www.(np.o2.pl)-wciskamy enter i uzyskujemy czasy połączeń.
Identycznie robimy z komendą:tracert