Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:42:56+01:00
69.
1 - Mniej spalin.
2 - Unikanie korków na ulicach.
3 - Rowerem dostaniesz się w więcej miejsc niż samochodem.
4 - Wycieczki rowerowe sprawiają więcej radości i niezapomnianych wrażeń ;).

70.
Zanieczyszczenia naturalne:
- Wybuchy wulkanów
- Burze piaskowe
- Sól morska
Zanieczyszczenia powstałe w wyniku działań człowieka:
- Fabryki
- Nadmierne używanie samochodów
- Porzucanie promieniotwórczych odpadów
1 5 1
2009-11-11T15:49:17+01:00
Nie zanieczyszczamy powietrza
ćwiczymy mięśnie
wdychamy świeże powietrze
spalamy kalorie

70. Naturalne:
http://sciaga.onet.pl/12581,57,155,157,2,22035,sciaga.html - masz tu