Odpowiedzi

2009-11-11T15:42:45+01:00
Lepiej mieć rodzeństwo, gdyż można zawsze z nim, bądź z nią pogadać,
z rodzeństwem raźniej, ` w kupie siła` czyli we dwójkę zawsze lepiej przekonać rodziców no i jak starsze rodzeństwo , to zawsze pomoże ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:43:46+01:00
1. Rażniej w rodzinie.
2. Nie ma nudy.
3.Jeśli masz starsze mozesz liczyć na pomoc
4.z kazdą sprawa mozesz pójść do rodzeństwa(chyba ze ma sie rodzeństwo robiące sobie na złość)
5. Masz sie z kim podrażnić
2 3 2