Odpowiedzi

2009-11-11T15:45:14+01:00
Ameryka łacińska to połączenie ameryki srodkowej z ameryką południową, a środkowa to juz jak sama nazwa nosi ;p
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:46:44+01:00
Ameryka Środkowa To Głównie Kraje Takie Jak Usa Lub Kanada.
Ameryka łacińska to kraje położone poniżej stanów zjednoczonych,są to głównie kolonie hiszpańskie.
3 3 3
2009-11-11T15:47:08+01:00
Ameryka Łacińska jest to połączenie Ameryki Środkowej z Południową, a Środkowa Ameryka to Ameryka która graniczy z Północną a Południową
2 4 2