Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:48:08+01:00
To znaczy że roślinność oczyszcza zabrudzone powietrze a lasy i parki są zielone i tlatego zielone płuca
2009-11-11T15:48:27+01:00
Tak się mówi ponieważ przy procesie fotosyntezy wydzielają tlen dzięki któremu istnieje życie na Ziemi i zatrzymuja zanieczyszczenia
2009-11-11T15:48:37+01:00
Ponieważ w parkach i lasach są drzewa.Dlatego są "płucami miast",ponieważ produkują tlen.