Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:30:52+01:00
1.Błogosławieni ubodzy w duchu,
albowiem do nich należy królestwo niebieskie,

2.Błogosławieni, którzy się smucą,
albowiem oni będą pocieszeni.

3.Błogosławieni cisi,
albowiem oni na własność posiądą ziemię.

4.Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości,
albowiem oni będą nasyceni.

5.Błogosławieni miłosierni,
albowiem oni miłosierdzia dostąpią.

6.Błogosławieni czystego serca,
albowiem oni Boga oglądać będą.

7.Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój,
albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.

8.Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości,
albowiem do nich należy królestwo niebieskie.

1.Do nieba trafia tylko osoby dobre które maja czyste serce a za zycia czynili dobro.
2. Ci którzy za życia ziemskiego zostali pozbawieci radości w niebie zostanie im to wynagrodzone.
3.Ci którzy byli bardzo spokoji bedą długo i szczesliwie rzyc na ziemi.
4.Ludzie którzy na ziemi nie zaznali sprawiedliwosci w królestwie niebieskim beda ja mieli.
5.ci którzy na ziemi byli miłosierni dla bliżniego to w niebie beda miłosierni dla nic
6.Boga w niebie ujrza ludzie ci którzy są bez skazy serca.
7.Ludzie którzy na ziemi zostawili spokój i pożadek pierwsi beda u bram Boga.
8.Ci którzy poświecili swoje cierpienia dla sprawiedliwości na ziemi ujrzą bramy nieba.


Mam nadzieje ze bedzie dobrze:)
1 5 1
2009-11-11T19:43:10+01:00
1. Będę w pełni dzieckiem Boga, a Bóg będzie zawsze moim Ojcem.
2. Będę czcić imię Boga.
3. Będę mieć świadomość , że istnieje królestwo Boga i nie dam sie zwieść zwodnemu rozumowi.
4.Będę wypełniać wole Boga, będę starac sie zaprowadzać w swoim życiu porządek.
5. Niezbędny do życia jest i będzie mi pokarm - chleb powszedni, czyli chleb Eucharystyczny
7. Nie będę trzymać w sobie nienawiści, bólu, urazu do kogokolwiek, będę okazywać miłosierdzie grzesznikom i przebaczać
7. Będę kroczyć ścieżkami Boga nie zbaczając z nich
8. Zawsze będę pewien swojej wiary