Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:57:58+01:00
Ja wcale nie wierze w historie opowiadane przez historyków i archeologów, bo przecież oni mówią że człowiek pochodzi od małpy, a tak naprawdę człowieka stworzył Bóg ( Adam i Ewa).
2009-11-11T16:23:33+01:00
Na około 50 % fakty te umacniają moją wiarę, bo znaleziono na przykład szatę, którą prawdopodobnie Jezus miał na sobie w dniu ukrzyżowania.
2009-11-11T17:11:23+01:00
To pytanie jest na tyle osobiste że powinneś/ powinnaś sam/a sobie z nim poradzić.