Wymienione poniżej nazwy procesów podziel na fizyczne i chemiczne.

Nazwy procesów: korozja, spalanie, fotosynteza, skraplanie, parowanie, oddychanie, krystalizacja,mieszanie, zamarzanie, magnetyzm, grawitacja, topnienie.

To zadanie mam zadane od nauczycielki przyrody w mojej szkole więc na pewno jest dobra treść itd.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:02:13+01:00
Fizyczne:skraplanie, parowanie, krystalizacja, mieszanie, zamarzanie, magnetyzm, grawitacja, topnienie
chemiczne:korozja, spalanie, fotosynteza, oddychanie,

tak myśle bo fizyczne to proces w którym ciało nie zmienia właściwości a chemiczne na odwrót ;)
2009-11-11T16:05:19+01:00
Procesy fizyczne:
skraplanie, parowanie, krystalizacja, mieszanie, zamarzanie, magnetyzm, grawitacja, topnienie

Procesy chemiczne:
spalanie, fotosynteza, oddychanie, korozja
2009-11-11T16:10:45+01:00
Procesy fizyczne:
skraplanie,
parowanie,
krystalizacja,
mieszanie,
zamarzanie,
magnetyzm,
grawitacja,
topnienie

Procesy chemiczne:
spalanie,
fotosynteza,
oddychanie,
korozja