Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:01:47+01:00
Znalazłem coś takiego. Mam nadzieje, że ci ppomogłem.

1. Obława na niedźwiedzia.
2. Tropy Wojskiego.
3. Żałosne ujadanie psów.
4. Czujność strzelców.
5. Złamanie zakazu Wojskiego.
6. Przeraźliwy ryk niedźwiedzia.
7. Pogoń za zwierzem.
8. Szał zwierzęcia.
9. Chybione strzały Hrabiego i Tadeusza.
10. Ucieczka.
11. Uratowanie życia Hrabiemu.
12. Zabicie niedźwiedzia
13. Koncert Wojskiego.
14. Przechwałki Asesora i Rejenta.
15. Kłótnia Rejenta z Asesorem.
16. Historia Wojskiego.
17. Wyjaśnienia Gerwazego.
18. Podziw i uznanie dla księdza Robaka.
19. Uczta przy ognisku.
20. Zjedzenie bigosu.
21. Złożenie na wóz zwierza.
22. Powrót do Soplicowa.
1 5 1
2009-11-11T16:02:49+01:00
1. przygotowania do polowania
2.spotkanie szlachty w karczmie u jankiela
3.polowanie w puszczy litewskiej
4. na tadeusza i hrabiego szarżuje niedziwiedz
5. celnym strzalem Robak ratuje zycie hrabiemu i tadeuszowi
1 2 1