Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:00:22+01:00
Święto NIepodległości obchodzi się na wiele sposobów. Po pierwsze w dzien 11 listopada można zauważyć wywieszone na domach flagi Polski. Oprócz tego w telewizji puszczane są programy patriotyczne, takie jak np. "Pan Tadeusz". W niektórych miastach można być swiadkiem wystąpienia bądź pochodu czy demonstracji.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T16:01:20+01:00
W kazdych domach to swieto zpostrzegane jest inaczej . warto pamieteac ze na domach zawieszane sa flagi polski. jest to dzien raczej polityczny niz koscielny . Prawie wszystkie slep sa zamkniete . W telewizji sa tez puszczane film takie jak ''Pan Tadeusz '' czy ''ogiem i mieczem ''
2 5 2
2009-11-11T16:05:12+01:00
Dzien 11 listopada jest dniem wolnym od pracy.
Uroczystości rozpoczną się uroczystą mszą św. w kościele.Po zakończeniu Mszy św. nastąpi wymarsz kolumny konnej w strojach historycznych pod przewodnictwem Józefa Piłsudskiego i Orkiestry Dętej Zespołu Szkół Elektronicznych, z udziałem organizacji kombatanckich, dzieci i młodzieży z placówek oświatowych osiedla oraz mieszkańców.
1 4 1