od godz. 16:15 w piątek do godz 20:15 w niedzielę uppływają......godziny
od godz. 4:27 do godz.......upływa 7 godz. i 35 min.
od godz........ do godz. 17:02 upływa 12 godz. 15 min.

zaokrąglij do setek ,jedności i części dziesiątych:
4556,94 578,253 23249,98



uzupełnij napis na rysunku:

20 listopada 2000 roku
godz.17:00

Do końca wieku
pozostało
............... godzin ;))

3

Odpowiedzi

2009-11-11T16:06:18+01:00
Od godz. 16:15 w piątek do godz 20:15 w niedzielę uppływają 52 godziny
od godz. 4:27 do godz. 12:02 upływa 7 godz. i 35 min.
od godz. 4:47 do godz. 17:02 upływa 12 godz. 15 min.

zaokrąglij do setek ,jedności i części dziesiątych:
4556,94 578,253 23249,98
4600,94 580,253 23250,98 części setne
4560,9 580,3 23250,9 części dziesiątne
4557 578 23250 jedności


uzupełnij napis na rysunku:

20 listopada 2000 roku
godz.17:00

Do końca wieku
pozostało
około 5992523 godzin ;))
2 3 2
2009-11-11T16:09:06+01:00
1. 4 godziny
2. 12:02
3. 5:13
_____________________
4556 - 4600,
94 - 90,
578 - 600,
253 - 300,
23249 - 23300,
98 - 100,

_____________________
7 godzin
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:10:08+01:00
Od godz. 16:15 w piątek do godz 20:15 w niedzielę upływają 52 godziny
od godz. 4:27 do godz 12.02 upływa 7 godz. i 35 min.
od godz 4:47 do godz. 17:02 upływa 12 godz. 15 min.


4556,94
setki 4600
jedności 4557
części dziesiąte 4556,9

578,253
setki 600
jedności 578
części dziesiąte 578,3

23249,98
setki 232
jedności 23250
części dziesiąte 23250,0


20 listopada 2000 roku godz.17:00
Do końca wieku pozostało 991 godzin ;))
31*24+10*24+7 = 744+240+7 = 991
3 4 3