Odpowiedzi

2009-11-12T11:18:40+01:00
Tradycyjna matoda obsługi obejmuje ona zazwyczaj małe punkty sprzedaży, w których towar podaje sprzedawca.
Wady;
-poprzez małe pomieszczenie jest mniejszy wybór towarów,
-sprzedawcę od klienta oddziela lada, więc klient nie może sam się obsłużyć,
-usługodawca zwykle jest jeden, dlatego też obsługa jest wolniejsza,
- kolejki w tym punkcie są większe,
Zalety;
-uslugodawca moze nam doradzic w wyborze towaru,
-doradzic który towar bedzie lepszy,
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T16:42:57+01:00
Metoda nowoczesna obsługi
zalety:obsługa jest szybsza, mamy większy wybór towarów oraz dużą przestrzeń w sklepie. Poza tym klienci mają samodzielny dostęp do towarów.
wady:trudności z odnalezieniem potrzebnego nam towaru, nie ma zawartego napisu na opakowaniu produktu lub towar nie jest oznakowany ceną
Tradycyjna metoda obsługi
wady: proces transakcji zajmuje nam więcej czasu i nie mamy bezpośredniego kontaktu z produktem. Nie mamy zbyt wiele czasu na wybór towaru, ponieważ za nami stoi następny klient w kolejce.
zalety:towar podaje sprzedawca
1 1 1