Prosze o napisanie krótkiej wiadomości gratulacyjnej, o to temat:
messages congratulation
-a friend won a photography competition
prosze o uzycie wyrażen:
We re very proud of you
Well done
It s fantastic achievement
Better luck next time
oraz przetłumaczenia tego co napisaliście!!

2

Odpowiedzi

2009-11-11T16:10:09+01:00
Dear Tom!
We heard that You won a photography competition! Congratulations! Well done, Tom! In which category did you won? Anwyay, we're very proud of You! You're our hero! It's fantastic achievemnt, isn't it? Well, if you'll participate in similar competition, you must notify us! So better luck next time!
Mum and dad

Kochany Tomie!
Słyszelismy, że wygrałeś konkurs fotograficzny. Gratulujemy! Dobra robota, Tom! W jakiej kategorii wygraleś? Tak czy inaczej, jesteś z Ciebie bardzo dumni. Jesteś naszym bohaterem! Fantastyczne osiągnięcie, czyż nie? Jeśli znów będziesz brał udziłał w podobnym konkursie, koniecznie powiadom nas! Więc jeszcze więcej szczęścia nastepnym razem!
Mama i tata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:12:07+01:00
Congratulations Nick! We're very proud of you. When we heard about it we couldn't believe that you had won this competition. It's a fantastic achievement, we all know how important was this competition. Well done!

Nie wiem, czemu masz użyć Better luck next time, skoro in wygrał ten konkurs. Wyrażenie to oznacza "Więcej szczęścia następnym razem". Na upatrego możesz to dodać na koniec.

A tu tłumaczenie:
Gratulacje Nick! Jesteśmy z Ciebie bardzo dumni. Kiedy usłyszeliśmy o tym, nie mogliśmy uwierzyć, że wygrałeś ten konkurs. To fantastyczne osiągnięcie, wiemy wszyscy jak ważny był ten konkurs. Dobra robota!