Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:05:50+01:00
Tak najprościej jak się da:
Ponieważ wtedy cząsteczki poruszają się szybciej, więcej się od siebie odbijają i dzięki temu szybciej się mieszają.

24 4 24
2009-11-11T16:07:08+01:00
Ponieważ w większej temperaturze cząsteczki gazu poruszają się szybciej. Wynika to z tego, że ciepło samo w sobie jest energią, którą przekazuje cząsteczkom gazu. Cząsteczki natomiast wykorzystują tę energię do zwiększenia swojej prędkości, czyli zamieniają ją na energię kinetyczną. I dlatego jeden gaz miesza się z drugim :)
18 3 18
2009-11-11T16:08:12+01:00
Szybkość, dyfuzji jest szybsza w większej temperaturze, dlatego że cząsteczki są szerzej rozmieszczone. Są tak ułożone bo, gęstość cząsteczek gazu jest mniejsza.

Mam nadzieję, że pomogłam!! ;))

Liczę na najlepszą.!!
16 4 16