Odpowiedzi

2009-11-11T16:08:01+01:00
A) -szedłem
-szedłeś
-szedł
szła
szło

-szliśmy
-szliście
-szli
b)wyjąłem
wyjołeś
wyjął
wyjęła
wyjęło

wyjeliśmy
wyjeliście
wyjęli
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:09:18+01:00
Ja szedłem
ty szedłeś
on, ona,ono szedł,szła, szło
my szliśmy
wy szliście
oni szli


ja wyłąłem
ty wyjąłeś
on, ona,ona wyjął, wyjęła, wyjęło

my wyjęliśmy
wy wyjeliście
oni wyjęli

ja zacząłbym
ty zacząłbyś
on, ona, ono . . .zacząłby
my zaczelibyśmy
wy zaczelibyście
oni zaczeliby


25 4 25
2009-11-11T16:13:30+01:00
IŚĆ.
*szłam
*szedłeś
*szli
*szlismy
*szliscie
*szli


WYJĄĆ
*wyjęłam
*wyjąłeś
*wyjęli
*wyjęliśmy
*wyjęliście
*wyjęli


ZACZĄĆ
*zacznę
*zaczniesz
*zacznie
*zaczniemy
*zaczniecie
*zaczną

Mam nadzieję , że się nie pomyslłam
10 3 10