Odpowiedzi

2009-11-11T16:14:25+01:00
A)są to gazy, nie mają zapachu ani smaku, są bezbarwne

bWłaściwości tlenu
jest gazem,
bezbarwny,
bezwonny, bez smaku
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:16:15+01:00
A) gaz, bezbarwny, bezwonny, cięższy od powietrza, nie pali się
b) gaz, bezbarwny, bezwonny, ( razem tworzą wodę - H₂O )
1 5 1
2009-11-11T16:16:50+01:00
A)bezbarwne, bezwonne gazy, cięższe od powietrza,biorą udział w wymianie gazowej
b)bezbarwne, bezwonne gazy, występujące w cząsteczkach 2-atomowych, pierwiastki.Wchodzą w skład wody.
1 3 1