Odpowiedzi

2009-11-11T16:13:57+01:00
Napisz poprostu, ze w czasie wolnym wychodzisz z przyjaciółmi na spacer, czasami na imprezę. Albo siedzisz w domu przed kompem i czytasz książki :)
1 5 1
2009-11-11T16:16:37+01:00
Mając wolny czas:
-jeżdżę na rowerze
-oglądam tv
-gram na komputerze
-czytam
-uczę się
-odpoczywam
-chodzę na spacer
-idę do kina
-idę do sklpu
-bawię się z rodzeństwem
-piszę wiersze
-itp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:03:00+01:00
W wolnym czasie "surfuję" na internecie, oglądam kablówkę, czytam sporo książek oraz spotykam się z koleżankami. Uczestniczę w paru kółkach zainteresowań, np. szlifuję od postaw swój język angielski, chodzę na dodatkową matematykę oraz ćwiczę swój wokal na takowych zajęciach. Lubię także w wolnym czasie przeglądach kolorowe czasopisma i wybierać się na zakupy do centrum handlowego z rodziną czy z koleżankami. Jednak nic nie pobije błogiego lenistwa z kubkiem ciepłej herbaty na kanapie w salonie...

nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie by te zadanie przeszło spokojnie.