Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T16:14:39+01:00
V=pierwiastek z 2gh
v=pierwiastek z 200m2/s2
v=10pierwiastków z 2 m/s
2009-11-11T16:15:20+01:00
Z zasady zachowania energii.

Ep = Ek

mgh = mv²/2
2mgh=mv² // dzielimy przez mase
2gh = v²

v=√2gh = √2×10m/s×10m = 10√2m/s

Odpowiedz: Cialo osiagnie predkosc 10√2 m/s tuz przed ziemia.
2009-11-11T16:17:47+01:00
S=(at²):2 /*2
2s=at² /a
(2s):2 = t²

v=at a=g
v=g*(2s):2
v=10*(10*2):2
v=10*10
v=100m/s