Str. 59 cw 4
cchemia nowej ery 1 gim.
W których z wymienionych przypadkow pozarow do gasznia uzyc wody a w ktorych tlenku węgla (4) . Odpowiedz uzasadnij
a) paląca się benzyna
b)palący sie papier
c)w palacym sie pomieszczeniu znajduja sie dziela sztuki i ksiazki
d) palace sie substancje reaguja z woda
e) palacy sie wegiel
f) w palacym sie pomieszczeniu jest instalacja elektryczna pod napieciem

pomocy ;(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:21:24+01:00
A tlenek
b woda
c woda
d tlenek
e woda
f tlenek
4 5 4
2009-11-11T16:22:19+01:00
A tlenek
b woda
c woda
d tlenek
e woda
f tlenek
3 5 3