Odpowiedzi

2009-11-11T16:25:33+01:00
1.odrabiac zadanie
2. odpowiednio sie uberac
3. szanowac nauczuczyceiela
4. szanowac kolegoe ze szkoły
5. działac na rzecz szkoły
6. szanowac mienie szkołe
7.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:26:50+01:00
Uczeń powinien :
1. Odrabiać pracę domowe.
2. Zawszy przynosić zeszyt na lekcję.
3. Uważać na lekcji.
4. Szanować nauczyciela.
5. Pomagać innym.
6. Notować w zeszycie.
7. Wykonywać polecenia nauczyciela.
8. Szanować mienie szkoły
9. Działać na rzecz szkoły
10. Odpowiednio się ubierać.
1 1 1
2009-11-11T16:55:09+01:00
Cóż, jestem w tym kiepska, ale postaram się Ci pomóc. Pewnie dużo zostało wymienionych, ale co tam...:
1. Nie lekceważy nauczycieli.
2. Starannie przygotowuje się do lekcji.
3. Odrabia zadania domowe.
4. Systematyczna nauka.
5. Przestrzega regulaminu szkoły.
6. Uważa na lekcjach.
7. Jest pomocny.
8. Szanuje przedmioty, które są rzeczą szkoły, np. nie niszczy krzeseł, nie pisze po ławkach.
9. Działa i współpracuje ze szkołą.
10. Jest przygotowany do zajęć.
4 4 4