Zadanie 1: Wzrost temperatury każdego ciała związany jest ze:
A: wzrostem odległości między cząsteczkami ciała
B: wzrostem szybkości poruszania się cząsteczek ciała
C: zmniejszeniem odległości między cząsteczkami danego ciała
D: zmniejszeniem szybkości poruszania się cząsteczek ciała

Zadanie 2: Na podstawie III zasady dynamiki Newtona odpowiedz na pytanie: W jaki sposób Ziemia przyciąga Słońce?
A: dokładnie tak samo mocno Ziemia przyciąga Słońce jak Słońce przyciąga ziemię
B: Ziemia przyciąga Słońce słabiej, niż Słońce przyciąga Ziemię
C: Ziemia przyciąga Słońce silniej, niż Słońce przyciąga Ziemię
D: Ziemia nie przyciąga słońca

2

Odpowiedzi

2009-11-11T16:28:15+01:00
Zadanie 1
chyba b

Zadanie 2
nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:28:08+01:00