1) 0,2cemtymeta ile to jest milimetra?

2) 3 decymetra ile to jest milimetra?

3) 0,7decymetra ile to jest milimetra?

4) 0,05decymetra ile to jest milimetra?

5) 6mililitrów ile to jest centymetrów?

6) 0,5 milimetra ile to centymetrów?

7) 4,2 decymetra ile to centymetra?

8) 7metrów ile to centymetrów?

9) 1,4metra ile to centymetrów?

PROSZE UZUPEŁNIĆ WSZYSTKO :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:28:15+01:00
1. 2 milimetry
2. 300 milimetrów
3. 70 milimetrów
4. 5 milimetrów
5. 0.6 centymetrów
6. 0.05 centymetrów
7. 42 centymetrów
8. 700 centymetrów
9. 140 centymetrów
2009-11-11T16:28:29+01:00
0,2 cm 20mm
3dm 300mm
0,7dm 700mm
0.05dm 5mm
6mm 0,6cm
0,5mm 0,05cm
4,2dm 42cm
7m 700cm
1,4m 140cm
2009-11-11T16:28:54+01:00
1) 0,2cm=2mm
2) 3dm=300mm
3) 0,7dm=70mm
4) 0,05dm=5mm
5) 6mm=0,6cm
6) 0,5mm= 0,05cm
7) 4,2dm=42cm
8) 7m=700cm
9) 1,4m=140cm