Odpowiedzi

2009-11-11T16:26:44+01:00
32 to 140 %
10%---2,285
40%---9,14
50%---11,425 krutszy
90%---20,565 dluzszy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:31:22+01:00
o 40% krótszy znaczy wynosi 0,6 czegoś ,czyli a=0,6b przy czym a i b to boki deltoidu ,2a+2b=32→2×0,6b+2b=32→1,2b+2b=32→3,2b=32→b=10cm→a=0,6b=0,6×10→a=6cm ten znak→czytaj: z tego wynika,że odp.delyoid ma boki długosci 6 i 10 cm-pozdrawiam
2009-11-11T16:36:17+01:00
10 i 6

dwa boki mają po 0,6 a
dwa boki mają po dł. a

więc 32 = a + a + 0,6a + 0,6a

trpchę się rozpędziłem i pole obliczyłem :)