Przekształć podane wypowiedzenia tak, aby przekazywały informacje w sposób bardziej obrazowy. W tym celu zamień rzeczowniki będące nazwami czynności oraz cech na czasowniki i przymiotniki.
przykład:
* Wyjazd Tomka nastąpił wczoraj wieczorem.
Tomek wyjechał wczoraj wieczorem.
--------------------------------------------------
* Delegacja odbyła spacer uliczkami starego Gdańska.

* Zagraniczni goście złożyli ukłon cesarzowi.

* Po zasadzeniu kwiatów Ola obficie je podlała.

* Mateusza cachuje szczerość i prawdomówność.

* Z powodu swojej niecierpliwości Monika ciągle wpadała w tarapaty.

* Jutro powinna nastąpić poprawa pogody.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:28:58+01:00
Delegacja spacerowała uliczkami straego Gdańska .

Zagraniczni goscie ukłonili sie cesarzowi.

Ola zasadzila a pozniej obficie podlala kwiaty.

Mateusz jest szczery i prawdomowny.

Monika była bardzo niecierpliwa i dltego ciagle wpadala a tarapaty .

Jutro pogoda powinna sie poprawić.
160 4 160
<3 
>3 
straego?
wpadala a co to ma być hihihihihihihihi
❤️ Dziekuje
2009-11-11T16:29:31+01:00
Uliczkami Starego miasta spacer odbyła delegacja
ukłon cesarzowi złożyli zagraniczni goście
Przed obfitym podlaniem ola zasadziłą kwiaty
prawdomówność i szczerośc chechują mateusza
monika ciągle wpadała w tarapaty z powodu swojej niecierpliwości
poprawa pogody powinna nastąpić jutro
70 3 70