Odpowiedzi

2009-11-11T16:37:13+01:00
201 - 100 = 101
101 - przeciwprostokątne trójkątów
101 : 2 = 50, 5

Odp: Długość tej przekątnej to 50,5.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:39:52+01:00
Jeśli boki czworokąta oznaczysz a b c d a przekątną x ,to a+b+c+d=100 natomiast a+b+c+d+2x=201,czyli dodanie 2 przekątnych zwiekszyło sumę o 201-100=101,czyli 2 długości przekatnej =101→1 przekatna =101:2=50,5cm -pozdrawiam
2009-11-11T16:42:02+01:00

a- bok
d- przekątna
Obw=4a=100
4a=100/÷4
a=25

Obw trójkątów= 2×(2a+d)=201
2×(2×25+d)=201
100+2d=201/-100
2d=101/÷2
d=50,5