Odpowiedzi

2009-11-11T16:34:47+01:00
Napewno uczęszczaćna msze święte:P
Żyć w zgodzie z wszystkimi ludźmi:)
Być dobrym człowiekiem:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:37:51+01:00


Na osiągnięcie tej doskonałości wierni obracać powinni swe siły otrzymane według miary obdarowania Chrystusowego, aby posłuszni we wszystkim woli Ojca, z całej duszy poświęcali się chwale Bożej i służbie bliźniemu. W ten sposób świętość Ludu Bożego wyda owoc obfity, jak tego dowodzi wymownie życie tylu świętych w dziejach Kościoła.


Proszę.:)