Gdybyś mógł zaproponować maszynie Trurla usunięcie ze świata czegoś na " n" to co byś wybrał ?
Uzasadnij wypowiedź w formie krótkiej przemowy, posługując się odpowiednimi argumentam.

Pliss o szybką odpowiedź bo to na jutro jest.
Z góry thx ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:38:07+01:00
Usunąłbym nienawiść
-Usunąlbym ją bo niszczy ludzi jak i kraje w kturych żyją tworzy ona niepotrzebne wojny w wyniku kturej giną miliny ludzi!!!
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T16:52:08+01:00
Przedewszystkim zaproponowalbym usuniecie nikotyny i jej wyrobow. narkotyki zatrowaja nie tylko nasze srodowisko aleinas samych nikotyna zazywana w rozny i rozmaity sposob przerabiana na rozne sposoby do dobry srodek do trumny do zabijania niewinnych istot dzieci ludzi doroslych kkorzy mysla ze z papierosem cz marysia wyglada sie lepiej pomaga sie produkujac na plantacjach zbijc wielka kase kosztem zdrowi zycia a czesto narazajc na to niewinne dzieci ciekawe swiata innego zyci tzw dajacego kopa.wielkie plantacje nikotyny inarkotykow wplywaja na jej rozwoj i eksport jej na wszystkie kraje swiata sami siebie zabijamy doprowadzamy do wielu chorob smierci to proste chcesz zyc zuc koke papierosy i inne swinstwa zyj z prawie z natura a nie przeciw niej wykorzystaj te rzeczy w dobry sposob a nie odwrotnie
8 3 8