Odpowiedzi

2009-11-11T16:36:13+01:00
Łatwiej jest grzeszyc i tylko mówic, niz cos zrobic i komuś pomoc
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:04:55+01:00
Ja uważam ,że tu chodzi o to , że łatwij jest zginac dla ojczyzny niz w niej zyć. Np. jak w polsce jest tyle kłamców i kretaczy to juz lepiej umrzeć
7 3 7
2009-11-11T19:28:13+01:00
Słowa ,,Łatwiej jest dla Ojczyzny ginąć, aniżeli dla niej żyć" oznaczają, że łatwiej jest ludziom ginąć w obronie ojczyzny z karabinem w ręku niż mądrze zarządzać krajem. Wiele trudności sprawiają ludziom wybory ( prezydentom, premierom, ministrom itp.) dotyczące kraju od których zależy los ich obywateli.Także obywatelom trudno jest dobrze żyć dla ojczyzny.
14 4 14